Jag är besviken...

Ja det är jag. För nu när jag är snäll och ordnar en tävling för ER skull, så är det bara 2% som tävlar?! Vad är detta?! Vill ni inte ha komplimanger? Eller vågar ni inte?

Vinnaren blev i allafall Linda! Du har blivit utlovad en komplimang och här kommer den..........:

Du är söt och go, och våra fredagsfrukostar är roliga, man orkar gå upp, och dessutom löser vi en rad värlsproblem!


Det var komplimangen det, med 100% ärlighet.



Förövrigt kanske jag beger mig till Norrland imorgon. I så fall; Adjöss! Annars syns vi. Good bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättemycket för denna fina kommentar=) Kan kan inget mer än att säga detsamma, Hoppas att du får trevligt i Norrland, puss på dig, älskar dig vännen=)

2008-04-28 @ 17:35:29
URL: http://bonnaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0