Äntligen körkort!

Efter att ha sett mina vänner en efter en med körkort, var det så äntligen min tur att kamma hem ytterligare ett vuxenpoäng. Det är inte en dag försent och det känns för jefla bra! Första gången jag satt själv i bilen skruvade jag upp volymen på p3 till max och satt och skrattade för mig själv hela bilfärden. Bättre kan det knappt va...


Nu har jag förresten bestämt mig. Eller ja, jag tror det. Jo jag har det. Jag ska till Freiburg i höst, och läsa tyska en termin. Freiburg ligger längst ner i västra Tyskland, bara några kilometer från Frankrike och Schweiz, vilket också betyder nära avstånd till Italien, Österrike, Belgien med mera, med mera. Jag ser faktiskt fram emot hösten jättemycket, fast först ska jag njuta av den sommar som är kvar i Hällevik, för den har varit fantastisk. Dessutom måste jag bara tillägga (efter dplig uppdatering) att resan till Kreta var det bästa på länge!






Ha dä dä dä dä dä bra (Se upp i trafiken)




Fyllechaffis? Javisst!

Kommentarer
Postat av: allicen

GRATTIS =)

2008-08-05 @ 22:30:33
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS :D Hur känns det? :) Blir det att köra en massa nu eller? :)

2008-08-05 @ 22:48:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis<3 Du fick ditt körkort lite senare än mig;)Men nu har du det iaf! Grattis igen!

2008-08-09 @ 16:53:18
URL: http://bonnaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0