Idag börjar mitt äventyr...

... Och jag har snart packat klart. Klockan fyra åker vi (jag, mamma & pappa) till Köpenhamns station för att ta farväl. Men så sorgligt kommer det nog inte att bli, eftersom mamma hänger med. (Nej, hon ska inte bo med mig hela terminen, vi ska bara ha lite mamma-dotter-mys i Freiburg och ordna allt som ska ordnas). Skönt att inte åka själv!

Igår var jättetrevligt hos Josse. Konstigt att säga hejdå men vafan, syns vi inte innan nyår så syns vi på nyår - i London!

Tar för lång tid att ladda upp bilder. Gör det senare. Nästa gång jag skriver sitter jag nog på tåget någonstans i Danmark/Tyskland (om dom har internet det vill säga). Annars hörs vi framme i Freiburg! :-)

HEJDÅ SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bäst!

2008-08-30 @ 15:51:12
URL: http://ebbahr.blogg.se/
Postat av: Johanna Bergström

Hej Sofia! Låter spännande med Tyskland! Hur länge stannar du och vad ska du göra där? Jag lägger till dig på bloggkoll och ser fram emot att läsa om hur det går. Hoppas allt är bra. Kram från Johanna

2008-09-01 @ 07:55:32
URL: http://prettymuchjohanna.blogspot.com
Postat av: Sofia

hej Johanna! Jag läser tyska här i en termin, och samtidigt tänkte jag se mig omkring lite här i kretsarna :). Det är bara bra med mig, detsamma med dig hoppas jag! Läste på din blogg att du är i Californien och det tyckte jag var jättehäftigt!! :)Kram

2008-09-06 @ 11:09:40
URL: http://sofiaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0