Torsdag

Jaaa! Jag kommer med glada nyheter till mig själv, Johanna och Ebba. Biljetterna är hittade! Merci! Men var var dom nu då? Jo, i min mapp med viktiga papper där jag lägger allt som jag inte vill slarva bort. Det enda stället jag inte letade på.

Nu installerar jag äntligen min laptop, som jag köpte i veckan. Den ska jag ha med mig till Tyskland som studiehjälp och tidsfördriv (om det mot förmodan inte skulle finnas något annat att göra...).

Och så imorgon blir det då äntligen Stockholm. Men innan dess ska jag sätta mig ner och pyssla med tack-kort, städa rummet (det behövs) och ringa en massa viktiga telefonsamtal. Tack och hej

Förresten börjar gymnasiet idag. Vad konstig det är... Att inte börja skolan igen... (men ack så skönt)

Kommentarer
Postat av: Me

Ja, visst e den fin! =)

2008-08-14 @ 15:39:51
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0