Törsdag

Hej  kära vänner.

Imorgon är min sista dag i Schweden innan resan. Nu börjar det kännas...

Igår blev det raggarrunda i staden och vi följde efter två stackars pojkar. Men de verkade njuta av vårt förföljande - vi skrattade som bara den i alla fall. Senare åkte vi innom McDonalds och köpte glass, där jag även köpte en Sverige-bilflagga som vi fortsatte raggarundan med.

Och så idag sa jag hejdå till de två snyggingarna Hanna och Emma. Hade inte träffat dem sen studenten ju, och man märker hur mycket man missar när man varit ifrån varann så länge ;).

Som sagt - imorgon är sista dagen inför resan och det blir avskedsmiddag för Josse (som ska vara borta i ETT HELT ÅR). Och jag som tycker att det är jobbigt med min tre-månaders-packning... :-O



Gårkvällens middag på Infinity. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0