I hate to spend the evening on my own...



Ligger ihopkrupen i sängen och ska snart släcka lyset. Eller nej, jag somnar alltid med lampan tänd. Men i alla fall. Elin blev sjuk idag så Kräftskivan blev inställd. Istället var jag hos Emelie med Lisa, Emma, Nicola och värdinnan själv och hade tjejmys. Så längesedan sist...

Det slog mig idag att ingenting kommer bli som förr. Den trygghet och de rutiner vi hade i skolan har vi inte längre. På lördag (herregud, lördag) åker jag till Tyskland och det känns helt sjukt. Jag har alltid bott hemma, inte valt nåt avskilt gymnasium, inte varit utan mina föräldrar i mer än en vecka och nu ska jag göra ett så stort steg, helt själv. Jag är väldigt taggad nu, men jag saknar en viss Andreas...

God natt allihopa everybody


Kommentarer
Postat av: Angelica

vad ska du göra i tyskland?=) kram !

2008-08-24 @ 07:16:50
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska läsa tyska :) Och så ska jag nog passa på att se mig omkring i Europa när jag väl är där :) kram!

2008-08-24 @ 12:08:21
URL: http://sofiaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0