Lördag

God morgon allihopa! (Vaknade nästan precis) Hoppas allt är bra. Själv är jag trött efter en veckas resande hit och dit, men än blir det inget slappande för mig, inte. Det är väldigt mycket som ska fixas inför resan, och sen är det ju Kräftskiva ikväll hos Elin med en massa tjejer. Det kan inte bli annat än bra!


Mina älskade fynd från Stockholm!
Kavaj: Vero Moda, 399:-, Vit kjol med svarta blommor: Beyond retro, 139:-, Kleinblå body: Gina tricot, 99:-, Svart tubbaddräkt (används som body): Gina tricot, 49:-, Vita ballerinas: Skopunkten, 49:-, Gråa mjukisbyxor: Vero Moda, 159 :-, Hårband, armband och öronhängen från H&M, fr. 19,50:-, Mönstrad klänning: Indiska, 125:-, Senapsgulkofta: Cubus, 150:-, Svart spetstop: Monki 180:-, Orange hood: Monki 350:-. (Hittade också ett par snygga skoletter på Wedins som till min lycka även fanns i Skellefteå. Priset? 98sek! Wie!)





Nu ska jag packa ner min dator och bege mig till Hällevik. Bilder från Stockholm m.m. läggs in i ett senare inlägg. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: yvette

Härligt med lite nya kläder

2008-08-23 @ 13:01:15
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: angelica

hej!

shortsen du kommenterade om är från gul&blå men dom är väldigt gamla, det var vanliga jeans förut! (: fin blogg

2008-08-24 @ 11:38:44
URL: http://bajsmakargatan.blogg.se/
Postat av: Lollo

snygga inköp:)

2008-08-25 @ 16:24:33
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0