Stockholm och Skellefteå

Jag kom hem idag från Skellefteå. Och från Stockholm givetvis, har ju varit borta en hel vecka nu. Tiden går fort när man har roligt.

Stockholm var jättemysigt. Vi tog x2000 från Hässleholm, som till vår förskräckelse stod till i 2,5 timmar i Mölnbo strax utanför Stockholm. Våra planer om en mysig kväll i bastun på hotellet fick vi slopa. Annars gick allt bra. På lördagen tog vi oss till vårt andra hotell som vi skulle bo på och sprang därefter direkt ut i huvudstaden för att göra av med pengar. Och det lyckades vi verkligen med!

Jag skrev också om the voice concert i ett tidigare inlägg. Tyvärr fanns det personer som var där bara för att knuffa på den trånga, innestängda folkmassan vilket fick oss tre att sticka ganska snabbt. Vi han bara se Petter :/... Men ärligt - hade någon av oss trillat, och det var inte långt ifrån att man gjorde det, så hade vi inte kommit upp igen. Men vi från landet är väl inte vana vid sådana massor antar jag.

Jag har härmat min syster och min kusin i nedanstående statistik (OK hoppas jag?!);

Antal glashyllor krossade på Bianco Footwear: 1st
Antal poliser till att hitta ett seven eleven: 4 st
Antal reafynd: 5st
Antal gånger vi fick fel nyckel till hotellrummet: 1st
Antal gånger jag togs för utlänning av expedit (var det för min skånska, månne?): 2st
Antal förbrukade öronproppar p.g.a. Wallmans salongers högljudda partaj: 2 par





När Johanna och Ebba skulle hem, stack  jag till Arlanda för att ta mig till Skellefteå. Det var otroligt mysigt och som ni kanske anar i tidigare inlägg, blev det ett jobbigt hejdå på flygplatsen. Men vi syns snart igen, det gör vi. Det måste vi!


Köp med mera redovisas i senare inlägg :). Nu är jag så trött att jag somnar framför min dator. Blir nog jobbigt att sova själv inatt.... GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe gu vad mysigt ni verkar haft :D härlig header ! kram

2008-08-23 @ 00:31:29
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0