Varför denna glömska?

Fan, fan, fan vad jag hatar mig själv just nu! Jag har förmodligen glömt de där förbaskade stockholmsbiljetterna i Hällevik (är i Tyringe nu). Så hur ska jag ordna upp detta? Varför är jag alltid så jäkla klantig? Fan, fan, fan...

Men heey, jag kan ju faktiskt köra till Hällevik och hämta dem. Det kunde jag inte för två veckor sen... Nu kändes det genast lite bättre....

Idag var sista dagen på jobbet för i år, och det var vemodigt. Vad jag kommer sakna sommaren! Utan tvekan den bästa i mitt liv... Så kul vi har haft det! Plus att jag hann med en underbar resa rill Kreta också... :-) Men ååååh, alla hektiska dagar på jobbet, alla kvällar på hanöhus, musik i Blekinge, Killebom, Tosselilla, nattbaden... Jag går och lägger mig.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0