Avskedsfest

God dag!

Idag har jag stigit upp, rensat ut en massa onödiga papper (börjar att städa så smått här inför utflyttningen) samt gått en sedvanlig promenad. Lite senare idag ska jag och Eric bege oss till Karlsplatz, där den stora jul-isbanan ligger, för att ta reda på lite information till projektarbetet. Dessutom ska vi hitta små julklappar för tre euro som vi sedan ska byta med varandra i klassen på kvällens avskedsfest.

Ja, den är idag ja. Avskedsfesten. A v s k e d s f e s t e n. Låter så fel. Det är liksom inte dags för det än. Jo det är det ju, men jag vill inte det. Igår under julmyset satt vi och pratade minnen härifrån. Vilka roliga citat och tabbar som var så pass kul att de skulle kunna klassas som en nominering. Det var mysigt.



Jag & Amelie då vi lagade svensk mat åt hennes mitbewohners för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0