Die, der eller das?!

Aaaaahhh jag stör mig på alla dessa die, der och das som man ALDRIG håller koll på! Skrivningen gick sådär, har en hel del slarvfel, mest på dessa tre mög-genus-die-der-eller-das... Men vi får se hur det går - grymt skönt att vara klar i alla fall!

Efter provet gick vi och åt lunch med Klaus på en pizzeria där vi sjöng svenska julsånger i kör. Nu ska jag strax till Amelie och baka pepparkakor, innan de andra i klassen kommer, vid sju. Jag och Eric kommer också alldeles snart bli klar med projektarbetet. Hur bra är inte det?

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: josse

åh pepparkakor, najs! Jag befinner mig i sverige nu, träffade din pappa idag minsann. Ses snart :)

2008-12-10 @ 18:44:26
Postat av: paps

se nu te å kom him vi längtar!!!!

2008-12-11 @ 09:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0