Fredag kväll

Hejsan...

Ska alldles strax bege mig till Vauban, där vi ska ha lite julmys med glühwein och nybakta lussekatter. Ja, vi ska baka lussekatterna innan förstås :-).

Imorgon är det den stora avskedsfesten hemma hos Per. En kul grej som vi ska göra, är att ge ett pris till Årets citat, årets dundertabbe, årets kater (bakfylla), årets utstyrsel samt årets desperata. Här finns fyra-fem nominerade från klassen under varje kategori, och det är hela klassen som är domare ;-). Kan med andra ord sluta hur som helst. Jag är nominerad på två, lugn - det är inte årets kater - utan årets citat och dundertabbe. De som vinner får ett par renhorn som vinnaren ifråga får ha på sig resten av kvällen. Jag längtar tills imorgon!

Nej nu ska jag ta mitt pick och pack (glühwein - jag fick visa leg på Aldi  IGEN) och bege mig till Vauban! Ha en trevlig kväll alla!


Finns det något bättre såhär i juletid...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0