Måndag, igen...

Hejsan!

Har precis ätit goda pannkakor hos Sebastian så jag är lagom mätt nu... Dessförinnan var jag och tränade för sista gången på gymmet, då mitt gymkort gick ut idag. Annars idag har jag och Eric jobbat på projektet, det vill säga pratat med lite människor, samt skrivit en hel del. Känns som vi hinner bli klara tills fredag och det är bra!

Började precis packa ner lite saker här, just för att allting inte ska komma på en gång. Har ju trots allt översättningsprov och projektarbete att göra, därför skönt om packningen lättar från ens axlar något i alla fall. Måste vara packad och klar med allt vad städning heter klockan 12.00 på fredag. Sedan ska jag bo hos Malin, så det ordnade sig.

Nej nu ska jag nog jobba vidare lite på projektarbetet, eller förhöra mig själv på lite glosor innan översättningstentan. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0