Morsning!

Det är 0 grader ute och snön ligger vit på marken. Ska alldeles strax ta mitt pick och pack (en proppfull IKEA-kasse med lampor, matta, kuddar etc.) och bege mig till skolan, för att skriva min allra sista tenta i Tyska A. Om det vill sig väl förstås, kan ju bli en till om jag skulle misslyckas idag. Men det gör jag inte!

Mina IKEA-kassar kommer jag att förvara i klassrummet, då det känns fruktansvärt onödigt att ta hem alla grejer jag har haft till mitt rum, när jag ändå ska ner hit igen i januari. För det blir nog så...

Efter provet blir det jullunch tillsammans med Klaus och klassen på en pizzeria någonstans i stan.

Som sagt, skolan och den sista tentan kallar. God morgon!

Kommentarer
Postat av: gums

klart att du inte misslyckas gums! see u at monday

2008-12-10 @ 08:29:01
Postat av: Anonym

Lycka till! Kram mams

2008-12-10 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0