Nu smäller det!

God morgon!

Hur står det till? Själv är det bara bra... Är förmodligen den enda i klassen som är uppe just nu. Ska snart bege mig till skolan och ha sluttentamen i tyska - muntlig språkfärdighet. Det är nu jag på allvar kommer att se om jag lärt mig något under den här kursen. Fast det vet jag ju att jag har, annars hade jag inte känt mig såhär avslappnad som jag gör nu. Innan muntliga engelskaprovet i Cambridge däremot, då kände jag mig osäker, men det är en annan historia. Jag klarade ju det!

Ikväll sen blir det då också den här efterlängtade kockduellen mellan Sverige och Iran. Hela klassen ska vara med! Ja, inte i laget då, det är bara jag, Amelie, Maria, Per och lagledare John som är med där - resten av klassen kommer att vara hejarklack! Ska blir jättekul det här!


Idag blir det matkrig! Vi ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0