Packning på G

Hallo

Idag har jag fått en heeel del gjort. Har nästan packat ner allt som ska packas och det känns väldigt skönt - och tomt. Många undrar kanske varför jag är så tidigt ute, men imorgon har jag inte mycket tid, då det är tenta och jullunch (på en pizzeria) och på fredag kommer Hausmeister och inspekterar rummet. Dessförinnan ska jag ha hunnit städa in i minsta lilla vrå, vilket jag kommer att göra på torsdag. Därför känns det skönt att vara ute i god tid!

Idag har jag alltså tvättat, städat, packat och pluggat lite inför imorgon. Nu ska jag in till stan och posta ett viktigt brev till Kabel BW, som sköter mitt internet. Ha en fin dag!

 

Finns inte mycket kvar i rummet som inte är nedpackat i väskor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0