Sista kvällen, här på Händel...

God kväll...

Jag har avverkat nästa allt på listan nedan, har lite mer att städa, dock. Hann med en liten avskeds-öl på Schlappen tillsammans med några klassisar, för att ta farväl av Elin och Per. Att säga hejdå till Elin var inte så svårt, då hon också ska läsa B-kursen i vår. Men att säga hejdå till Per var desto svårare, då han inte kommer tillbaka hit nåt mer. ÅÅhh, nu vlir jag sentimental.

Och detta kan, om det vill sig illa, vara det sista blogginlägget här i Freiburg... Nej, jag ska försöka hinna skriva ett imorgon också kort innan Hausmeister kommer. Har bra koll på städningen nu liksom - jag behöver inte ställa klockan jättetidigt för att panikstäda, precis.


Gänget på Schlappen i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0