Tisdag

God morgon mina vänner!

Sitter här och äter havregrynsgröt till frukost, tillsammans med en varm kopp te. Ska strax till skolan. Vi har haft väldigt slappt schema i drygt en månad nu, då vi börjat elva och slutat halv ett måndag, tisdag och onsdag. Torsdag och fredag har vi varit lediga. Därför är det inte helt lätt att stiga upp ur sängen när alarmet tjuter klockan tjugo över sju, ÄVEN om jag vet att jag inte ska klaga, då jag gick upp minst en timme tidigare då jag gick på gymnasiet. Men, tiderna förändras.

Och nu är det inte ens två veckor kvar här i Freiburg, utan 10 dagar. Hjälp, vad tiden går fort.



Snart blir det tåget hem igen...
Idag ska jag tillsammans med klassen på en utflykt till en vingård. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0