Det fixar sig, som allt annat

Weee, ledig dag imorgon. Yes, vad skönt för henne att komma ifrån skolan, tänker ni. Men tji får ni. Morgondagen kommer att spenderas med Lina för att slutföra projektarbetet, för att sedan avslutas med plugg till svenskaprov samt många sidors räkning. (Nej, jag gjorde aldrig läxan igår. Men imorgon. I promise)

Imorgon är det inte bara den 7e februari. Min pojkvän Ante fyller 24 och det ska vi fira ikväll. Har köpt två bakelser som ser ut som grodor. Ska sätta i tomtebloss i dem så att det sprakar och grejer, hoppas det uppskattas :-) Fixar lite här på min present till honom nu... Säger ingenting om vad det blir... Än...

image24

Kanske bör tillägga att jag för första gången fickparkerade idag. Gick som på räls! Wie! Efter ex antal för hastiga rörelser med ratten och kommentarer som "Sofia - du är brutal!" så lämnade jag körskolan - måttligt nöjd trotsallt  :-).
 
Måste fixa vidare med Antes present nu! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0