happy valentine's day!

Jag brukar faktiskt inte bli sådär mega-jätte-uppvaktad på alla hjärtans dag. Har aldrig varit den dära som fått en ros av en hemlig beundrare och sedan, i flera veckor framåt, gått och funderat på vem det kan vara och varför etc.        
      Nej en sån har jag aldrig varit. Men idag när jag kom hem stod det en plastpåse utanför dörren och i den var där två hjärtformade askar fyllda med geléhjärtan. Min nyfikenhet tog givetvis över min uppfostran att inte röra det som inte tillhör mig, och jag läste på korten: Ha en bra alla hjärtans dag och en underbar semester, alla! Kram från Mormor. Det var väl gulligt? En ask till min mamma, och en till min moster, och inte nog med att jag fick en liten uppvaktning, jag fick också en skööön påminnelse om vad som komma skall :-) (2 dagar kvar)

Många säger att alla-hjärtans-dag är en klyscha. Jag tycker det är en klyscha. Visa lite kärlek för fasen, det behövs alltid!

Btw. Första alla-hjärtans dag som icke-singel. Kanske därför jag tycker som jag gör :-)

Ha en goood  alla-hjärtans-dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0