I'm walking down the street, my feet feel like dancing

Hellu...

Hade sovmorgon idag... Det kändes faktiskt otroligt bra att vakna upp idag, för att sedan komma till skolan och se att studentmössorna kommit. Wiho! Sitter här med den på nu, när jag pluggat till ett jobbigt-historieprov, bara för att hela tiden påminna mig själv om att det snart är dags, så att jag orkar plugga. Jaaaa, och det gav bra effekt också (hoppas jag).

Förövrigt måste jag tillägga att s3eu förmodligen är hyfsat trött på Christer Sjögren - I love europe. Men - det är inte jag! Send him to eurovision right now :-) Ja visst ja... 3 dagar kvar.. ooh börjar kännas nu...



Hehe, var tvungen att lägga in den här...


Kommentarer
Postat av: soifa

I love europe är så himla bra!

2008-02-15 @ 14:58:54
URL: http://sofiaastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0