why is it so hard to believe

helloo

Slutade tidigt idag och efter en trevlig lunch på grafitti, sitter jag nu här ensam hemma, med matteboken öppen. Joo, jag ska göra min matteläxa, jag ska verkligen. Men kanske inte riktigt just nu...

Jag och Lina skulle boka tid hos syon idag. Hjälp, the day kommer närmare och närmare. Snart står jag där, med mössan på huvudet, och blommor runt halsen. Sedan vetisören var jag står. Därav syomötet. Haha, men det är ju så himla svårt ju. Jag vet verkligen inte alls vad jag ska göra. Jag vet inte ens vad jag inte vill göra. Jaja, får väl luta mig tillbaka och lyssna på Timbuktus det löser sig, och hoppas på det bästa. :-)

Haha, fick precis ett meddelande och SF:s fanfar ekar i huset. Måste kika, adjöss!


Have a nice daay


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ordnar sig allt för dig tjejen!

2008-02-05 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0