jaha...


Jag hatar snö. Nej kanske inte riktigt så mycket, men slask är väl helt onödigt? Kan inte allt smältas bort på en gång liksom? (Okej, jag fattar att det inte går...) Men visst är slask är totalt meningslöst, vad fyller det för funktion? Man kan inte åka skidor, man kan inte åka pulka, man kan inte ha snöbollskrig, man kan inte gå ut och gå, etc. etc. Jag är medveten om att ovanstående exempel går att utföra såtillvida målet är att bli genomblöt. Men vems mål är det?

Jaa, jag vet inte vad jag ska säga om denna grymt problematiska fråga. Jag lämnar det helt enkelt åt sidan och inser faktum. Jag kan inte göra något åt slask. Punkt slut.

Skola imorgon. Har haft ett underbart-välbehövt-lov. Umgåtts med vänner, firat jul & nyår, partajat, shoppat, umgåtts med ante :-), med mera. Jag är nöjd! Dock inte 100% nöjd med att börja skola igen - men - till sommar är det studenten som gäller och jag anar att denna terminen (den sista gymnasieterminen i mitt liv I guess) kommer att gå i racerfart och dessutom blir den nog den bästa terminen i mitt liv. Förhoppningsvis...

Kom precis hem från mormor. Ska nog börja kalla henne supermormor för det är hon verkligen.

Ha det fint!


image9 Supermormor sitter i sminkstolen på Kanarieöarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0