Fredag

Jag skrev innan att jag och Ante skulle ut och resa någonstans i Europa. Och nu är det klart! Efter att varje dag i jag-vet-inte-hur-lång-tid ha checkat sista minuten resor, hittade jag en resa till Kreta som inte låg på sista minuten den 17e juli. Vi tog den direkt, och vår resa är faktiskt billigare än de sista minuten som är kvar nu. Hur som helst så tycker jag att det ska bli grymt skönt att få komma ifrån det regn och rusk som råder i Sverige, och jag sitter här och spanar in bilder på hotellet, stranden och allt som har med Kreta och göra, hihi. Det är 30 grader och stor sol där nu...

Var på Tosselilla med jobbarkompisarna i
 onsdags. Det var sjukt kul (trots att jag inte
 kan åkakaruseller, tro mig - jag vill men kan inte).




Tack o hej snygga tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0