Farmors bror heter Sten, vilken är Sveriges vanligaste bergart?

Hejsvejs. Är tillbaka i Tyringe nu på snabbvisit, två lediga dagar från jobbet får en ju direkt att längta tllbaka till byn där jag är född och där jag också en gång ska dö.

Imorgon är det fest i Röke (därav min snabbvisit). "Woooohooo, fest!!!" tänker ni. Men ni är inte bjudna eftersom det är farmor och farfars 70 års fest. Tyvärr. Jag kan inte. Hur mycket ni än hade velat.

   

   

Fyra bilder från personalfesten i veckan. Lyckat blev det! 1. Lite naket blev det allt 2. Amanda, Johanna och Emelie (varför skorna i ansiktet...?) 3. Jag och festfixar- Robin & -Simon 4. Marrielle och Elin på G

Emma: en länk till dig och endast dig för att du fyller 18 idag! http://www.mikropuhe.com/demo.asp?f=6081386232941


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0