Som ni har väntat!


Hej hopp. Efter all student-stress och midsommar-stress på jobbet har jag äntligen tid att skriva ett välutformat blogginlägg. Som ni har väntat!

Tyvärr har jag nog inget vettigt att meddela er, mer än att studenten för drygt tre veckor sedan var fantastisk och en av de bästa dagarna i mitt liv. Ååhh...

Nu väntar sommaren och med den blir det en massa jobb på Dagmars vilket är roligt. Sen blir det en resa nånstans i Europa med Antis och sen blir det Stockholm med gums och Ebba och förhoppningsvis en massa roliga kvällar i Hällevik. Nu ska jag till Hässleholm och göra ärenden. Adjöss! Grattis Emma, förresten!

för vi har tagit studenten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0