sjuk bussresa

Jag och Josse gick och tog en snabbfika med Csobod och Martin. Csobod tänkte egentligen ta tåget 14.20, men ville inte att jag skulle vänta själv på bussen 14.35, så han tog den med mig. När vi sagt hejdå till Josse och Martin gick vi på bussen, och satte oss på vars ett två-säte, bredvid varandra. Innan jag går in i bussen, ser jag en vinglande varelse gå på stationen och skrika på alla i sin närhet. Oj, tänker jag, men går in i bussen.

Innan bussen ska starta kommer det in tre människor. Guess who? Fyllegubbarna på stationen of course. Innan de slår sig ned, vid mig och Kristoffer, stannar de upp och utbrister: "Åh vilka fina tjejer här är!" Lugnt tänker jag, bara det inte blir mer än så. Men ack.

Fyllegubbe1: Heeeeeeeeeeeeeeeeej, vad fin du är, är det din kille där bredvid?

Jag: Eeh, njae, jo det är det. (räddning i nöden)

Fyllegubbe1: Hon växer inte på träd. Vill ni ha öl? Jag får en öl, Lasse!

Busschauförren tvingas stanna bussen och skrika på Fyllegubbe1: Antingen slänger du ut ölen eller så slänger jag ut dig!!!!

...

Fyllegubbe1: Har du gasolen med dig, Lasse?

Fyllegubbe2: Jag vetifan vad jag har med mig asså.

Fyllegubbe1: Vi kan leka självmordsbombare med gasolen för fan.

...

Detta plus hans öppna prat om hans fängelsevisiter, hoten om att slå ner de längst bak, hur bra det är med unga flickor "lammkött", med mera. Bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0