Biljett bokad

Ja nu har jag precis fixat biljett på deutsche bahns hemsida. Det blir alltså tåg söndagen den 14e december från Freiburg till Köpenhamn, dit jag anländer klockan tio. Så vid halv tolv-tolv den 15e december borde jag vara hemma i Tyringe igen, om allt vill sig väl.

Usch, jag vill inte åka här ifrån just nu. Det känns inte som man har kunnat ha det så bra och så kul som jag har haft det i de tre månader som snart gått. Jag kommer att gråta på tåget hem. Stora floder kommer det att bli. För även om jag kommer tillbaka hit i vår, så har två tredjedelar av klassen stuckit på andra äventyr. Nu är det bara två helger kvar då vi alla är kvar i Freiburg och det kommer bli en rad avskedningstillställningar här kan jag lova. Luciatåg, kockduell, tyskt julfirande, vinprovning och ett antal avskedsfester.

Nu ska jag fortsätta på mina tyska arbeten. Wiederhören!


Viel spass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske julklapps handling hemma i sverige sen då gumz?

2008-11-26 @ 19:30:20
URL: http://ebbahr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske julklapps handling hemma i sverige sen då gumz?

2008-11-26 @ 19:30:47
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0