Here we come!

God kväll!

Amelie stack precis, hon lämnade sin packning här som vi tillsammans la ner i min reseväska. Sedan gick vi och köpte en massa gott till bussresorna och därefter lagade vi crepes med laxfyllning. Första gången jag åt crepes och det var väldigt gott!

Så nu sitter jag här ensam på mitt rum och ska snart lägga mig tänkte jag. Måste bara packa färdigt först... Imorgon blir det en lång dag. Klockan 8.00 ska vi vara hos Francek för att förmodligen bli fixade där. Sedan bär det av till Ludwigsburg i buss - en resa som tar c:a 2,5 timmar. Därefter repetition och sedan show. Vi övernattar på hotell och drar på morgonen vidare till Duisburg som ligger utanför Düsseldorf. Samma visa där, och efter showen drar vi till Berlin, där vi övernattar och sedan är det den sista showen dagen efter!

En intensiv helg, med andra ord. Så nu får jag som sagt packa klart för att sedan gå till sängs! Ha det så bra där hemma. tror inte vi hörs på ett tag! TSCHÜS

Det går inte att ladda upp bilder just nu. Hade tänkt att lägga in en fin bild på Berlin, men ni får tänka er staden i era huvuden istället! Berliiiinn, here i cooooommmeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0