it was a halleujah moment

God kväll...

Här ligger jag i sängen med laptopen. Snart ska jag krypa till kojs. Faktiskt väldigt tidigt för att vara jag. Här nere i Tyskland alltså.

Men jag har en plan. En plan som jag förmodligen inte kommer lyckas följa. Jag ska ställa klockan tidigt för att gå upp och ta en lång, uppfriskande och rask morgonpromenad. Får se hur länge jag lyckas med detta projekt.

Hallelujah. Idag har jag ätit svensk mat. Hemmagjorda köttbullar med hemgjord potatismos. Gräddsås och lingonsylt därtill. Finner inga ord som beskriver den saknad jag i de senaste två månaderna fått utstå. Bara en månad kvar, sen blir det vardagsmat (ordvits, höhö).

Nej nu ska ja som sagt gå och lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0