Julmys

Efter att ha sovit till ungefär elva, steg jag och Johanna upp och började packa ner allt som ska packas. Ja, jag packade också, eftersom jag endast är kvar här två veckor till och har grymt mycket bagage. Johanna ska därför ta med sig en av mina väskor hem.

I alla fall, efter det satte vi igång med glöggkokning och dukning, samtidigt som vi lät lussebullarna gotta till sig i ugnen. Adventsljustaken var framme, med ett ljus tänt förstås. Till detta spelade vi lite jullåtar och jag kom verkligen på mig själv med att längta grymt mycket efter julhelgen...

Igår var vi på arabfest och kvällen innan det vi och dansade. Mer om det lite senare, nu ska jag och Johanna ut och gå sista rundan på julmarknaden tillsammans, för att sedan äta en god bit kinesmat ;-). Hej!





Mysfaktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0