Lalalalalal alalal

Hej hopp! Solen skiner och det är 4 plusgrader ute. Har varit ute och gått en 40 minuters powerwalk idag precis innan frukosten (något jag lyckats med nästan varje dag i två veckor). Härligt!

Nu sitter jag och skriver på projektarbete i väntan på att Eric ska komma hit, så att vi kan jobba lite tillsammans. Inget projektarbete utan kakor - Eric brukar alltid ta med sig något gott, vilket alltid är välkommet här på Händel.

Sedan hade jag tänkt städa av rummet lite snabbt och lite senare ikväll blir det förmodligen träning. Imorgon blir det ingen sovmorgon inte, (eller jo, egentligen blir det det om man jämför med de tidiga mornarna på Linnéskolans tid) då jag ska ta mig ner till stationen för att hämta upp gums. Planerna för helgen tillsammans med syster är inte jättemånga än, vi får helt enkelt se var vi hamnar. Julmarknaden ska vi på, dock. Eventuellt lite skridskoåkning imorgon och fest med arabtema på lördag i Elins korridor. Kommer att bli en rolig helg, det här!

Got to go, arbetet kallar!


Froh zu sein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0