onsdag

Är precis hemkommen från stationen i Freiburg. Har sagt hejdå till Sara som åkte nyss. Hela eftermiddagen har jag hjälpt henne med att städa hennes rum och packa ner alla hennes grejer, samt ta allt till stationen. Tro mig - det var mer än min packning ner till Freiburg och då är det mycket vi snackar!

Hur som helst var det sorgligt att säga hejdå, det kommer verkligen att bli tomt här nere utan Sara. Jag vill också hem nu och fira jul med familjen och släkten! Och klä granen med mamma och Johanna eller att handla julklappar i Malmö med Ebba och gums. Och att givetvis träffa alla vänner och ta igen missad tid!

Nej nu ska jag ta fram en skål med glass, mumsmums, kinderägg och nötkräm och läsa min nya tyska bok som jag köpt idag. Och nej, den tillhör INTE litteraturkunden, utan jag köpte den frivilligt. Dessutom hoppas jag att någon hemifrån kanske slår en liten pling snart (pik). Adjö.

i think i miss you...


Kommentarer
Postat av: lulz

glöm inte kolla barca ;);)

2008-11-13 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0