Quantum of Solace

Hej! Hur mås det? Jag själv är äntligen utvilad, har sovit bra och lääänge. Ska bege mig till skolan snart. Har kulturkunde idag så vi lär som vanligt gå igenom en text om Freiburg, som vi gjort sen vi kom hit.

Efter det ska jag hem en snabbis, äta, plocka ihop allt högklackat jag kan hitta och göra vid mig, för att sedan snabbt sticka ner till Cinemaxx där vi har repetition heeeela eftermiddagen och kvällen. Jag är förväntansfull!

Så klockan 00.07 inatt är det då premiär för den nya Bond-filmen. Jag frågade Amelie varför den just skulle sändas 00.07, en jättekonstig tid att starta en premiär på, menade jag. Ni har säkert redan förstått varför, men Amelie svarade i alla fall; "Agent... 007...??". Sedan kände jag mig ganska trög.

Nej nu ska jag bege mig, ha en trevlig dag så hörs vi kanske ikväll, efter showen ;-). Tschüüüüüüüs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0