Torsdag

Än så länge har jag inte gjort någonting... Jo, sovit, läst ein fliehendes Pferd, suttit vid datorn och lagat mat. Det var skönt att ta det lugnt... Fram tills nu. För nu är jag rastlös. Antingen sticker jag och tränar, eller drar jag in till stan. Eller lägger jag mig i sängen och fortsätter att läsa ein fliehendes Pferd.

Fast nej. Det sista kändes inte som ett alternativ. Men jag har så svårt att bestämma mig. Jag hamnar alltid framför datorn och tänker att jag snart vet vad jag ska göra. Som om någon kommer och säger till mig: "Träna!" eller "dra in till stan!".

Men det kommer ingen att göra. Jag måste helt enkelt bestämma mig själv. Och jag tror faktiskt att det blir stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0