Turnébilder forts.

        

1. Jag, Amelie, Lisa och Anna-Maria hade party innan showen och dansade i salongen. 2. Jag, Amelie, Tine (dansös) och Katarina 3. Jag & Valentin posar 4. Jag och Amelie känner oss eleganta i salongen 5. Mer party 6. Vi hade popstarsaudition. Mr. Germany och en tysk programledare som var konfrencier till vår show var jurys. Måste bara flika in här med att programledaren säkert var 40+, men betedde sig som en wannabe 20-åring. Han skrattade som en maskin, jättehögt i bussen mitt i natten då i andra ville sova, och tystnade inte när man sa till. Då Lisa gick och sa till Frau Rim om att han var störig kom han till oss och sa "Jag är vuxen nog att ta kritik, klaga hos mig nästa gång". Då svarade Lisa att hon minsann hade gjort det, varpå hans ursäkt var "jag har inte åkt en sån här bussresa sedan jag gick på gymnasiet, det kan ni väl ha lite förståelse för?" Jag kommenterar inte ens det svaret. 7. Jag och Amelie var med i auditionen med Lasse Berghagens "Han tog av sig sin kavaj" 8. Mr. Right och Miss Sweden. Gina Lisas bodyguard som tyckte att jag var en stenhård konkurent till Miss. Germany. Blev därför kallad Miss Sweden av honom. Jag ville inte vara sämre så jag, Amelie och Lisa enades om att han var en solklar Mr. Right.

  

Och så i bussen fick vi åka 10 timmar innan vi kom fram till Freiburg igen. När man inte har sovit så mycket är nästa allt roligt...


 Valentin, Jag & Amelie

För att göra bussresan lite roligare, beslöt jag och Amelie oss för att kröna en ny Mr. Germany. Vi valde ut tre kandidater som vi lät svara på tre frågor: Vad ska du göra för att få fred på jorden? Vad ska du göra för att få en bättre miljö på vår planet? Om du fick välja, skulle du vara Mr.Germany eller ha världsfred? Sedan övervägde juryn (jag och Amelie) ett tag för att sedan berätta att Rafael är Mr. Germany 2009.

Kandidaterna:

  
Valentin, Stephan & Rafael

Sedan agerade vi matchmakers åt Rafael och Valentin, då vi rev ut fem bilder på kända eller okända kvinnor, från Sverige eller andra delar utav världen, från min ELLE tidning. Gina Tricot-modellen, Anne Hathaway, Kate Hudson, en svensk modell samt en gammal tant som vi kallade Gretel, hade killarna att välja på.

Det var allt från turnén, det. Hoppas ni gillade bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0