Lördag!

Hej hopp!

Solen skiner så jag var tvungen att gå ut en powerwalkpromenad i en timme för att njuta av vädret. Dessutom upptäckte jag för första gången området här runt omkring, har bara gått in till stan innan. Ska laga lite lunch sen, tänkte jag.

Igår stack jag ju som sagt till Irene och Johanna. De hade köpt alla möjliga likörer och juicer som det skulle blandas drinkar med. Vi spelade therapy; en person får en fråga som denne skall svara på utan att visa det för någon annan, sedan ska resten av gruppen lista ut vad personen i fråga svarat. Väldigt kul!

 Framåt midnatt drog jag, Eric, Irene, Johanna och hennes kompis Sigrid in till stan för att gå ut någonstans.Vi drog efter lite tips från Freiburgare till ett nytt ställe som heter Agar. Där dansade vi lite (eller ganska mycket), men blev inte allt för långvariga. Jag var trött och ville hinna med nattbussen.

Och nu sitter jag här. Ska ner till stan senare idag och shoppa lite med Amelie. Tänkte vänta tills det mörknar eftersom de har satt upp julpynt och ljusslingor istan. Mysigt!

 



Nu ska jag göra mig en liten lunch! See you lator alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0