Turnébilder!


Kunde som sagt inte sova natten innan vi skulle åka. Jag försökte lugna mig med att jag kunde sova på bussen.- men tji fick jag - när vi klockan 8.00 skulle vara hos Francek och fixa till oss, fick jag papiljotter i hela håret tillsammans med  stränga order som löd "du får INTE under några omständigheter luta ditt huvud mot något". Där gick de två timmars sömn som jag sett fram emot.



 

Framme i Ludwigsburg. Såhär såg scenen ut på alla ställen, och så mycket folk som det fanns stolar förväntades komma.


  
Bakom kulisserna på första showen. Ser man att jag mår dåligt? Aa, lite kanske.

   
Bakom kulisserna på andra showen; Amelie och Lisa, Katarina, Anna-Maria & jag - alla håruppsättningsmodeller och så jag på den sista bilden.
Efter showen. Så här blev min frisyr som Francek och Frau Rim satte upp på scenen.

  
Berlin! På hotellet, under den korta sightseeingen (tyska riksdagen) och framme i lokalen där den sista showen skulle äga rum.

Nu är jag jättetrött. Orkar inte ladda upp mer just nu. Uppdaterar detta inlägg imorgon i stället! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0