Äntligen fredag!

Halli hallo

Idag var sista dagen i skolan innan tentan om exakt en vecka. Så hela nästa vecka blir det bara en jädrans massa plugg, men men. Igår var vi ju på Kagan! Det var helt okej, lite tråkigt bara att det var skola så tidigt idag, hade velat stanna där mycket längre. Men vi dansade en del i alla fall och det var ju bra :-).

Denna helgen har jag inga som helst planer för, och det är väldigt skönt. Ja, i och för sig så är det genrep till hårshowsturnén på söndag samt en mycket viktig repetition inför Bondshowen (det var extra viktigt denna gången att vi kom i tid, det skulle komma väldigt "viktiga" människor och kolla... ojojoj). Ikväll blir det väl förmodligen spelkväll hos någon av oss, vilket alltid är lika trevligt!

Idag när vi var på mensa och åt, diskuterade vi vilka nationaliteter vi såg ut att ha, och vad vi skulle gissa att vi kom ifrån om vi inte visste. Jag var tysk-brasiliansk med samiska ögon och kroatiska drag, Amelie såg ut som en rysk konståkerska med svensk näsa och amerikanskt ursprung och Sara blev helsvensk. Höhö.


Tysk? Brasiliansk? Same? Kroat?


Nu ska jag underhålla mig med att titta på svensk tv på nätet! Adjöss!


Kommentarer
Postat av: josefina&Emelie

Skönt att bara ta det lungt =)

2008-10-24 @ 14:06:11
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0