Fotbollskväll!

Hej mina vänner.

Kom precis från stan. Har lämnat tillbaka pumpen som jag lånade, över en bit mat med pumpägaren och dennes kompis. Kompisen hade ännu inte hämtat sig från det faktum att jag var tjej och visste var Zlatan spelat innan Inter. De tog sig en titt i min tyska grammatikbok och lärde sig användbara uttryck som "dricka som en svamp" med mera. Väldigt underhållande. Nu är jag som sagt hemma igen och om tjugo minuter är det fotboll här hos oss på Händel, sedan förhoppningsvis Spelkväll hos någon av oss. Har man inga läxor måste man ju fira! :-)

Oj. Nu börjar det visst regna. Vill ni förresten veta en skön sak? Här är 22 grader och för varmt med jacka. Hur är vädret i Sverige? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0