Grått och blött

... är det i Freiburg idag.

Usch vilket väder här är. Himlen är svart och regnet bara öser ner, som det gjort hela dagen. Ganska mysigt i och för sig, sitter här invirad i min filt med en varm kopp te till. Nu är det höst! Hur är vädret i Sverige idag?

Idag har jag varit på museum om Freiburgs historia. Det var i ärlighetens namn fruktansvärt tråkigt. Vi har redan tjatat ut alla kartor på Freiburg under alla möjliga tidsepoker som finns innan på lektionerna, så det var inget nytt precis. Och nu sitter jag här djupt försjunken i Der Tod in Venedig som skall vara utläsen till tisdag. Då och då får jag dock ett gott skratt, då Josip eller Malin skickar ljudklipp till mig på msn. Hahahaha :-).

Nu ska jag ringa pappa hade jag tänkt! Sedan ska jag och Sara ha en chill-kväll, (vi orkar inte träna i detta väder) och imorgon blir det party med stort P. Eller njaaa, kanske inte eftersom det är skola på fredag, sista lektionen innan tentan, men dans med stort D kan jag i alla fall lova att det blir!

Adjöss-pöss!


Snart är hela syskonskaran åter samlad! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Moster

Soliga kramar från ett soligt Sverige. Moster

2008-10-23 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0