Hejdå gums!

Hallo

Har suttit och läst "Romeo und Julia auf dem Dorfe" nu i två timmar och har 20 sidor kvar. Förstår inte jättemycket om jag ska vara helt ärlig då boken är från 1855 och på tyska.

Var och lämnade Johanna innan på stationen. Nu är hon i luften på väg mot nordligare breddgrader anar jag... Det har varit så himla kul att träffas igen, jag tror inte vi har varit ifrån varandra så länge som nu. Men ändå var det som om vi träffades igår, när vi väl stod på stationen i Freiburg och kramade om varandra. Så är det med systrar :-). Hur som helst har helgen varit jätterolig med massor av dans, shopping, kinesmat, te, svenskt godis med mera. Allt detta självklart i sällskap av gums. Så jag tackar för helgen som gått - nu blir det nya tag.

Nu ni, nu ska jag åter bege mig in i Romeo und Julias förtrollade värld. Bis später!



 


Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig redan gums! det kom fram en och annan tår på min bussresa :( men vi ses snart igen! du är finast, sis.

2008-10-15 @ 07:20:54
URL: http://johannaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0