I never wanna let the sun go down

Jag sitter här med en massa papper om fritt predikativ, objekt i alla dess former, konjunktiv och passivformer. Låter det kul? Mjaa, jag börjar tröttna något iallafall. Måste ta en paus. Blir nog en vända in på stan sen. Har en del att fixa!

Hihi, kolla vad jag hittade på internet! Synd bara att jag inte kan rösta då jag är i Tyskland, men i helgen ska det röstas som om det inte fanns något annat. Höhö. Nej nu låter det som att jag tänker rösta 1000 gånger. Och det är ju fruktasvärt, eller hur? För jag vann ju bara för att jag är rik... Nej, inget sånt trams nu. När jag kommer hem ska jag rösta på nummer 9 för det är min syster. Jag hejar på henne och jag vill att hon ska vara lucia, därför tänker jag rösta på henne. Go Gums!



 

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0