Ingen stress, bara fart och fläkt ändå



Du är så söt som en prinsessa, och jag är prinsen... som vill ha... kungariket! Ja, jag lyssnar på Pontiak.

Äntligen sovmorgon! Hur skönt som helst att äntligen få sova ut... Dock vaknade jag vid 10-tiden av ett flyglarmsliknande ljud, vilket lät som att det var krig på gång. Ganska läskigt, faktiskt.

Jaja, idag ska jag nog in till stan en liten vända med Sara. Jättefint väder är det idag! Ikväll är det någon monkeyparty-abend, där man betalar 15 euro och får gå in och ut som man vill i stadens alla klubbar. Vet dock inte riktigt hur det blir ikväll, eftersom genrepet imorgon inför hårshowen hänger över mig. Sist var de ju inte jätteglada på oss då vi var okoncetrerade och jag fick bli deras lilla hackkyckling. Det känner jag inte för igen.

Den som lever får se :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0