Jag blir glad :-)

Okej, jag tror ni vet vid det här laget att jag inte alls kan koncentrera mig på plugget just nu. Därför tog jag en rask promenad  in till stan med bra musik i öronen. När jag var mitt i city vinkade två söta tjejer helt plötsligt på mig. Jag tycker det är så himla pinsamt när man inte känner igen personer som hälsar, så jag skämdes ganska mycket när jag frågade vem de var.  I alla fall, den ena var modell och hade varit på lauftraining med mig i söndags. Då var där mycket mer folk än vanligt, så jag kom faktiskt inte ihåg henne. Men hon kom ihåg mig och hon sa att jag var den vackraste hon sett och att det sken om mig i hela rummet. Jag blir så himla glad. Av någon anledning känns det som att ingen skulle säga så i Hässleholm.

Nu SKA jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ert gammla kök? :)

2008-10-05 @ 20:36:58
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0