Måndag so far

Hallo.

Nu är jag hemma igen. Nu väntar bara en massa plugg i den mindre roliga grammatikboken.

Hade som sagt bara en lektion idag - Landeskunde. Landeskunde är väl det som är mest givande än så länge av de ämnen vi har. Efter lektionen satte jag mig vid Bertoldsbrunnen och spelade spel på min Ipod samtidigt som jag väntade på Josip, för att ta emot de 30 frikorten som han gulligt nog fixat åt oss svenskar :-). Han hade sin kompis med sig så vi drog och åt lasagne och snackade om Sverige, Zlatan och Charader. Väldigt trevligt faktiskt. Och inte nog med fribiljetter till Kagan, nej, nu ska dom fixa en luftmadrasspump till mig också, så att jag inte behöver lägga ut pengar på det. Luftmadrassepumpen ska jag givetvis ha på torsdag, då gums kommer :-).

Nej nu ska jag som sagt plugga. Adjö!

Kommentarer
Postat av: johanna

LÄNGTAR SOM IN I GUMZ

2008-10-06 @ 21:43:56
URL: http://johannaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0