Mittwoch

Okej. Jag måste plugga! Kom precis hem från stan, med en stor pump i handen :-). Haha, jag tror ärligt talat inte att det är rätt pump, men det löser sig, för jag kunde i värsta fall låna en madrass av min roomie, så ta det lungt gums.

Jag hängde med på en lunch med Josip, Benny och den tredje som heter något i stil med Stepi. Vi gick till ett Uni-café och drack te (eller jag gjorde det, killarna tyckte att jag var väldigt engelsk...) och kaffe. Jag blev faktiskt bjuden på min lilla kopp, eftersom ja visste var Zlatan spelade innan Inter. Zlatan är deras gud, ungefär.
 
Men nu måste jag verkligen plugga. Inget mer fikande idag för min del, inte. Och Gums? Imorgon syns vi!!


Jag som Fräulein Heidi aus Tirol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0