Party all the time

Hej! Nu är Johanna kommen! Vi sitter på mitt rum och spelar bra dansmusik, som vi kanske kommer att skaka loss till ikväll. Vi ska nämligen utnyttja våra gratiskort till Kagan för första gången idag och jag ser fram emot natten :-).

Har också skrivit det omtalade grammatikprovet idag. Så svårt var det inte, men en hel del slarvfel kom jag upp i, fick jag veta nu i efterhand. Blev lite smådeprimerad då jag först trodde att man bara skulle ha 16 fel för att få G (max är 70 p). Jag tänkte att jag inte helt omöjligt kunde komma upp i det antalet. Men sedan visade det sig att vi får ha 26 fel på provet och därför kan jag nu fira ikväll!


Visst är syrran söt? :-)

Kommentarer
Postat av: paps

inget festande!!!!hem och i säng så ni orkar sightseeing imorgon.paps

2008-10-10 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0