Saturday

Hejsan alla glada!

Idag har jag och syrran gjort stan. Hittade en superfin klänning som skall användas vid det tillfället då en viss person fyller 50. Vi blev förföljda av en snubbe som trodde vi var tvillingar och som också ville ta en kaffe med oss. Han följde verkligen efter oss, så Johanna tog upp mobilen och skrek "Oj, es klingelt!" varpå hon "svarade" för att sedan säga "ursäkta det var våra pojkvänner Göran och Lars som väntar på oss på stationen". Sedan gick vi. Men inte till stationen.

Nu ska vi ner till stan och ta en bit mat och en drink. Tror inte det blir så jätte mycket mer sen eftersom jag har tidig lauftraining imorgon på Biografen där James-Bond-showen ska äga rum. Sedan ska jag till Francek (en frisör dit vi gått på en casting till en stor hårshowsturné) för att få reda på om vi kom med eller ej. Ärligt tror jag inte jag kom med, eftersom jag inte vill klippa av mitt hår, haha.

Ha e trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0