Söndag

Idag har jag varit på Lauftraining hela dagen lång. Vi började på biografen där vi övar till James Bond-showen. Vår agentinna blev nog smått irriterad på oss, eftersom vi inte var så koncentrerade idag. Å andra sidan ändrade hon programmet ungefär 20 gånger, så den bristande koncentrationen blev förmodligen ett resultat av det.

Senare drog vi som skall ha "håruppsättning" på hårturnén till Dance Emotion och övade på koreografi. Sedan kom killarna och de tjejer som ska klippa sitt hår och det hela blev väldigt trevligt då man fick chans att se allas program. När jag sedan skulle gå hem träffade jag på Per, Eric och John på stan. Jag slöt upp med dem och gick och åt en tysk currywurst. Riktigt gott!

Nu är jag TRÖTT. Har inte fått sova ut denna helgen känns det som, så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll. Bye!


Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0